Subject : “SERIK MAKAN AYAM” (sebelum tue..aku gelak dlu…lawaksssssss!!)

Ada satu citer nie, budak laki ngan budak pompuan nie darjah 1 sekolah rendah. Diorang ni kawan baik sgt, tiap-tiap hari mak bapak diorang bekalkan ayam goreng utk makan waktu rehat. Diorg selalu makan sama2. Budak pompuan tu tanya budak laki tu…”Awak pun suka makan ayam goreng ke?”
Budak laki…”Suka, awak?”
Budak pompuan…”Saya memg suka sgt makan ayam goreng nie”
Sampailah masuk darjah 6 mereka berada di sekolah yang sama. Tiba-tiba satu hari budak pompuan ni dah tak bawak dah ayam goreng. Budak laki tu pun tanya.
“Eh…Apasal awak dah tak bawak ayam goreng? Awak dah tak suka makan ayam lagi ke?”
“Tak boleh makan ayam lagi la, sebab bawah saya dah tumbuh bulu ayam”…
“Eh…ye ke? Cuba tengok?”
Budak pompuan tu pun selak skirt dan tarik suar dalam, dia tunjukkan bulu yang dah tumbuh kat situ.
“A’a lah memg dah tumbuh, saya pun tak nak makan ayam lagi la kalau camni”…
“Apasal lak? Awak pun dah tumbuh bulu ayam jugak ke?”
“A’a…awak nak tengok ke?”
“Nak”
Budak laki tu pun londehkan suar dia…
“Eh eh awak punya bukan bulu aje, tengkuk dan balung ayam pun dah tumbuh jugak” *&^%$…???