1 September 2004.
>  Hospital Ampuan Rahimah Kelang.
>
>
>  Beribu-ribu kaum wanita telah mendapatkan rawatan pesakit luar
> manakala
>  terdapat juga yang dirujuk kepada rawatan kecemasan akibat gejala
>  “puting tut tutt” yang lebam dan kempis. Mengikut kajian pihak NGOK
>  sindrom ini
>  adalah diakibatkan oleh kesan kenaikan cukai tembakau dan menyebabkan
>  perokok telah berhenti merokok. Mereka yang ketagihan puting rokok
>  telah menukar tabiat itu kepada put… tut ut isteri mereka.
>
>  “mula2 makcik suka pakcik buat macam tu, dah lama dah dia tak
>  buat macam tu” kata Makcik Kiah.”tapi ni dah kira melampau.. lepas
> makan
>  je..  nak isap… sampai anak kecik makcik pun komplen tak nak isap
>  susu badan lagi sebab bau jering”.
>
>  “sakit puting akak ni dekkkkk,,, ada ke lepas makan sambal belacan
> dia
>  nak isap”… paneh puting akak.” keluh Kak Eton.
>
>  “abisssss nak buat camana, harga rokok naik.. abang terpaksa leeee
> buat
>  macam tu .. lepas gian” Kata Pak Karim
>
>  NGOK berkata menurut bancian serta kajiselidik yang dijalankan…kes
>  ini akan mengakibatkan kerugian berbillion ringgit setahun kerana
> sektor
>  kedai makan dan restoran akan ditutup kerana lelaki lebih suka makan
> kat
>  rumah sebab depa senang nak isap put tut tutt…